mandag 13. november 2017

Gangen fekk litt omsorg

Lørdag brukte me speedheateren på resten av det som eg i oppussingskoma malte i en kald lys blå farge (Rune holdt varmelampa og eg skrapte) og i går fann eg fram maling og pensel og gjekk i gang. Eg var veldig spent på om Malermester Meusburger i Odda hadde funne rett farge til oss og det hadde han! Den var dønn prikk lik!

Nå gjenstår bare å finne ein fin farge til trappa, sjølv om jo denne er den som blei avdekka på golvet, under lag med linoleum


Meir vegg :-) Neste gang skal Rune slå opp listverk rundt vindauge og dører, men kanskje eg må mala dei først. Me får sjå





Og så kom det hjul på bladkassen og alle dei kjekke magasinene våre som ligg på Kleiva fekk plass



Og nå er «mørketida» kommet. Nå er det slutt på sol på Kleiva for i år. Men i februar er sola attende og da blir det solfest



Og enda eitt surdeigsbrød



Og søndag var farsdag. Freia hadde kjøpt gave til verdens beste matfar og på kortet sto det «med disse blir du enda bedre» (to poser med godbiter 😂)

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Bra jobba med veggen. Et godt eksempel på at fram og tilbake kanskje ikke er like langt alltid, men det blei jo veeeldig bra. :)

Elisabeth sa...

Ja dette føles endelig riktig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...