tirsdag 28. november 2017

Jeg syr!

Det går ikke akkurat fort, men jeg har hvertfall fått lyst og pågangsmot tilbake

Jeg er veldig glad i broderier - bilder, puter, løpere og duker - så når jeg kommer over et (fint og) billig et, så kjøper jeg det. Dette har jo så glade farger

Dette har vært ei pute, den var helt utslitt i hjørnene, så jeg klippet broderiet fra

Klippet til strykelerret og strøk på baksiden for å sikre trådene


Og så klippet jeg rent og sikksakket rundt kanten et par runder
Synd hvis det skal rakne..

Stoffet med prikkene er rester etter andre prosjekter og stoffet med den hvite bakgrunnen er en gardin jeg kjøpte på Fretex for å bruke til slikt
Puta inni kjøpte jeg på ikea da de kosta 19,-
Puta kom på ca 60,- og jeg fikk endelig utfordra hodet igjen. Jeg kan virkelig ikke sy! Men jeg syns det er kjekt og den ble artig og fargerik og det trengs nå. Farger gir energi

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...