lørdag 25. november 2017

Utsatt for uønsket oppmerksomhet

Jeg tror det er mange som har, som Erna sier i Dagbladet i dag «vært utsatt for uønsket oppmerksomhet»

Og det er ikke greit! 

«Det var jo bare litt vennskaplig tafsing» 

«Det var jo bare et vennskaplig kyss på munnen»

Ærlig talt, gjør venner sånn?! Men vedkommende er en bekjent ikke en venn. Det er overhodet ikke greit - uansett

Jeg kunne aldri kyssa en venn på munnen og har heller aldri opplevd at mine venner har gjort det. 

Mine venner er venner, som jeg kan gi en klem. Jeg hverken tafser på eller kysser dem

Jeg har veldig lyst å snakke med vedkommende og si hva jeg mener om slik oppførsel. Men etter å ha forhørt meg litt får jeg inntrykk av at folk ikke syns det er vits i. 

Men syns de det er greit at vedkommende kan dele ut «vennskaplige» kyss?!! Nei, de gjør jo ikke det

Vedkommende hadde egentlig fortjent en knyttneve midt i planeten, men man blir jo så satt ut..



Nei takk til uønsket oppmerksomhet! 

Ja til knyttneve i planeten!




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...