lørdag 27. januar 2018

Heklekappe på internettet

Jeg har så lyst å hekle slike kapper etter «gammel oppskrift» til de små vinduene oppe på tråppå på Kleiva. Og har gugla ei stund.
Fant flere blogger med bilder av fine kapper, men ingen med oppskrift
Men så oppdaget jeg at den ene bloggen tilbød å sende oppskrift (tror innlegget var fra 2009, ei stund siden, altså)
Flere lesere hadde lagt igjen mailadressen sin for å få tilsendt oppskriften, så da tok jeg kontakt med en av dem og vipps så fikk jeg den tilsendt på mail 😃 Så snill Signe Elisabeth er 😃😃


Oppdatert 14.2.2022 Jeg ble kontaktet av Solberg Spinderi og gjort oppmerksom på at grunnet åndsverkloven kan jeg ikke dele den gratis på bloggen her

Solberg Spinderi selger den i nettbutikken sin og her er link:

5 kommentarer:

Ingeborgb sa...

Liten kappe med flettverk, kan du sende meg oppskrift på dette på min mail, ingeborrr.buvald@hotmail.com. Så nydelig 🤩

Anonym sa...

Kan du Kristin Svendsen som sendte meg en epost 1.12.2021 sende mailen på ny?
Hilsen Elisabeth

Elisa sa...

Ønsker veldig oppskrift på disse 🙂 mail adr : adatzen@gmail.com

På forhånd takk,å godt nyttår :)

Elisabeth sa...

Den er på vei til deg nå

Kos deg med hekling

Hilsen Ebeth

Unknown sa...

Kan du sende oppskriften til meg også (karin.eilertsen@gmail.com)? Tusen takk 😀 Hilsen Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...