torsdag 11. januar 2018

Dagene flyr i vante former

I dag sto vi opp kl 7 som vanlig, spiste frokost og så dro Rune på jobb. Ti over halv åtte var Freia og jeg på tur. Det er fortsatt mørkt om morgenen og det er ikke gatelys langs turveien ved havet her hvor vi bor og det er bare en fordel. Er aldri folk der før det lysner.
Etter turen dro jeg fram iPaden og YouTube som jeg pleier og fant fram Yoga med Ane, min nye yogavenninne.
I tidligere år har jeg fnist litt av disse yogiene, men det gjør jeg ikke lenger! Min psykomotoriske fysioterapeut bruker mye yoga i timene våre og det er bare helt fantastisk og jeg er helt hekta
Etter en time på matta ble det en liten hvil før jeg skulle til fysio. Fast hver torsdag. Veldig fornøyd med timene der! Gode samtaler med en klok dame og så blir det litt ulike øvelser (bl.a yoga) og ofte massasje
Så noen ærender i byen, leverte en vinterjakke hos sydamene på Bernina for skifte av glidelås, bl.a
Hjem i badstu og så dusj og så var klokka 15 😳 Og så gikk kroppen tom for energi og jeg måtte nedpå og lade en times tid
Rune jobber overtid (som vanlig) jeg går tur med Freia og vel hjemme begynner jeg på middagen. Så kommer Rune hjem og vi spiser
Og så monterer han takstativ på bilen for vi skal ha med oss golv og taklister til Kleiva i morgen!!! Gangen skal til pers
Og jeg putler med surdeigsbakst og for 15 min siden tok jeg denne skjønnheten ut av ovnen

Og vi gleder oss til frokost
Og til å dra til Kleiva i morgen. ❤️
Ja sånn er dagene nå. Er mer utholdende, men er helt avhengig av god hvile i løpet av dagen og en god natts søvn
God natt

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...