fredag 13. mars 2020

Ei annerledes friuke

Dro hjem til byhuset og Rune på fredag, lørdag besøkte eg mor og på kvelden kom svigerfar og spiste med oss. Søndag besøkte eg mor og mandag stakk eg innom henne med noe godt fra «apoteket» før jeg dro på Ikea for å gjøre et ærend for museet

Jeg kom hjem med kink i ryggen og ble fader meg liggende to dager, onsdag skulle vi ha Spotti på besøk til fredag, jeg krøket meg på tur med henne og rett hjem på soffan etterpå, eller soffan var jo opptatt av Helmer og Spotti, så det ble lenestol på meg
Hehe

Hadde og en turavtale seinere og da var jeg ganske bra i ryggen, gitt! Hjalp nok å bøye og tøye litt når Spotti og jeg gikk tur ja



Våkna natt til torsdag med krampe i ryggen og fikk nytt kink, herreguuuuu, er det mulig?! 

Torsdag morgen var jeg helt fin, så det var nok bare en vond drøm, hihi

I dag våkna jeg med sår hals og ringte fastlegen for å få medisin, jeg opererte ut mandlene da jeg var 6 år, men i alle år etter har jeg vært plaga med halsbetennelse når jeg blir forkjøla, så derfor får jeg antibiotika når jeg får halsbetennelse. Det har vist seg at det står noen mandelrester igjen og det er disse som alltid blir betente..

Jeg fikk ikke antibiotika, men jeg ble sykmeldt i 15 dager.. 

Er sikker på at det er underliggende frykt for at det er korona som gjorde at jeg ble sykmeldt. Men jeg har ingen andre symptomer, ikke hodepine, ikke feber, ikke tung pust.. Koronalett, kanskje?

Skal holde meg unna folk så godt jeg kan - og her jeg er nå er ikke akkurat DET noe problem





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...