lørdag 28. mars 2020

Iiiiiii!!! Det blir kanskje valp i sommer!!!

Vi har lest masse om ulike raser de siste månedene, men når vi omsider bestemte oss for en rase så var jo ventelistene lange som et vondt år

Torsdag fant jeg en oppdretter som hadde hatt en tyvparring og sendte en epost dit og sa, «vi tar en samme hva den er blanda med», men så viste det seg at det var to av samme rase og at alle var solgt, de kalte det tyvparring fordi hun ikke skulle parres før til neste år, «men» svarte hun: «kontakt denne damen her, hun skal på ultralyd med sin tispe i dag for å se om hun er drektig, så kanskje det blir en mulighet der» jeg sendte mail med en gang og nå tror jeg vi var megaheldige, hun er nettopp startet som oppdretter og dette er henne første kull, hun hadde plass til oss på lista si og får hun tispevalp så tror jeg jammen vi får hund om noen måneder 😃

Jeg ble så glad at jeg måtte grine en skvett da jeg fikk eposten fra henne og da jeg fikk se mammå måtte eg grine enda en skvett 😭😂

SE SÅ NYDELIG hu er 🥰


Pappaen ser slik ut, så det blir spennende å se fargene til valpene



Om noen uker vet vi forhåpentlig mer 🤞🏻🤞🏻

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...