søndag 1. februar 2015

Søndagstur til Fjøløy fort

Sist jeg krøkte meg til topps på Fjøløy gikk jeg med krykker, så da passer det såklart å krøke seg til topps nokså nyoperert med 5 hull i magen også, hahaha!
"Ja, eg komme"


Kondissen er so-so foreløpig, men det kommer seg for hver dag. 
Kvitsøy i horisonten

Fantastisk vær og utsikten er ubetalelig! Frisk nordavind, men de fleste av oss var godt kledde, noen med pels og noen med vinterklær og ull under - ikke Rune da.. Men han fikk klageforbud ;)
Rune trekker hetta over lua ;)

Vi var der ute kl 12, før "rushet" så hundene fikk løpe fritt. Gamlemor Tinka LØP faktisk til topps og løp fram og tilbake der oppe.. Snakk om turglede :)
Det blåser godt, pelsen til Tinka står horisontalt ut fra kroppen, halen likeså.. Og ørene rett opp! 

Fjøløy fyr

Kjempefin tur! Og masse frisk luft. Vi måtte nedpå å hvile litt vi jentene etterpå ;)

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Ååå, så fine bilder! Vakkert der ute ! Da er du på bedringen ser jeg ! Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...