torsdag 5. februar 2015

Ung kokkespire


Brodern er en superflink kokk! Han begynte tidlig å hjelpe til på kjøkkenet hjemme. Han lager de fleste middager i heimen. Heldig konemor der i huset, gitt

Mulig det ble litt gris å klin når han var kjøkkenhjelp? Her er han hvertfall kun iført helsetrøye og unnik ;) og sjekk konsentrasjonen over miksmasteren! Er det syltetøy som lages, tro?

Et fantastisk motiv, bare måtte bruke det på kort til bursdagen hans. Bakgrunnen lagde jeg for ørti år siden, med sjablonger og colorwash. Hvertfall gris og klin

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Herlig!! Mange gode minner med gamle bilder! Ikke alltid de er tatt på kornet som her heller! Flott bakgrunn og! Klem

Maria - Min oldemors hus sa...

Tusen takk for veldig hyggelig, og også veldig inspirerende, hilsen på bloggen min. Jeg setter kjempestor pris på å høre at andre kan ha nytte av å lese om det vi jobber med her i huset. Vi jobber i rykk og napp, og prøver å dokumentere så mye som mulig av det både for oss selv, familie og andre interesserte.

Jeg følger også gjerne med på andre som jobber med liknende prosjekter, så det er alltid hyggelig å finne nye blogger! (",)

Vi høres!

Elisabeth OJ sa...

Dette kortet må jo bare bli velsignet godt mottatt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...