søndag 15. juli 2018

Hviledagen holder vi hellig

Hvertfall fram til etter kirketid..

Litt skraping gjenstår på det høgeste på veggen, der melder jeg meg ut og Rune må overta. Så mens han skraper hus ligger jeg her og planlegger neste prosjekt, neida. Joda!


Kjøpte denne romantiske dobbelthengekøya på Ebay tidligere i sommer, planen var å ha den på Kleiva, slik at Rune og jeg kunne ligge å sverme under trærne i sommernatten


Foreløpig er den ikke kommet lenger enn til plommetrærne i hagen ved byhuset


Det er utrolig avslappende å ligge slik - sukk!



Og hvertfall når plenen blir klippet samtidig 






Rune har brukt av feriepengene til å kjøpe Husqvarna Automower, og jeg tror at han ALDRI noen gang har brukt så mye tid på plenklipping som etter at denne krabaten kom til hus ;-) 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...