søndag 24. september 2017

Og vi jentene

hva har vi funnet på denne uka, bortsett fra å krangle med «carpenters» fra helvete?

Jo..

Lagd gode middager for én:









Vært mye på tur:






Vært på besøk:
Hos mor fire ganger og hos svigerfar to ganger, der var svigerinne og barn på besøk

Truffet venninne:

Sydd om:
Mor har kjøpt seg bukse som var altfor lang, så den har jeg klippet av og lagt opp og avkappet er blitt halstørkle







Savnet Rune:
Spesielt lørdag morgen kl 06.10, da følte jeg meg beglodd i vårt eget soverom og da jeg myste opp av dyna så jeg en ENORM edderkopp under taklista



Da sendte jeg en mms til Rune og ba han komme hjem NÅ, haha!
Det endte med full støvsuging av hele huset kl 06.30 lørdag morgen ;-)

Sønnen er forresten i Italia sammen med venner, i bryllup til en barndomskompis, og sender hjem de vakreste bilder, sukk..





Vi jentene holder fortet og tar oss av alt her på hjemmebane, no worries!



Eneste er at frk Freia savner matfar så alvorlig at det går ut over nattesøvnen



Og kampen med mr carpenter hadde jeg nok ikke greid å stå i for 6 mnd siden.
Formen er altså myyye bedre!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...